-
Az Ön kosara üres!
Gyakran ismételt kérdések:
Hogyan tudok fizetni?
Postai csomagküldő szolgálaton keresztül utánvéttel vagy bankkártyával valamint banki előreutalással.
Milyen gyorsan kapom meg a rendelésem?
Ha a termék készleten van, abban az esetben kézbesítése körülbelül 1-5 munkanapot vehet igénybe.
Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
A tőlünk rendelt termékeket a kézbesítést követő 14 napon belül eredeti, sértetlen állapotában visszavesszük. Ha szeretne elállni a vásárlástól küldjön egy e-mailt a rendelés pontos részleteivel a rendeles@centralbolt.hu -ra és mi tájékoztatunk a visszaküldés részleteiről. Ha eláll a vásárlástól, akkor a rendelés teljes összegét (a termékek árát és a szállítás költségét) legfeljebb 30 napon belül visszatérítjük, de a visszaküldés költségét Önnek kell fizetnie.
Mi a helyzet a garanciával?
A tőlünk rendelt termékekre 2 éves jótállást vállalunk, mely természetesen csak a rendeltetésszerű használat mellett keletkező hibákra vonatkozik. Ha ilyen jellegű problémája merül fel, akkor küldjön nekünk egy email-t a rendeles@centralbolt.hu címre, melyben leírja a vásárlás dátumát, a hiba jellegét és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Hogyan kereshetek egy bizonyos terméket?
Ha szeretne egy bizonyos terméket keresni, kérjük, használja a kereső modult, a weblap fejlécében. Írja be a keresett információkat, és ha ezek léteznek a weblapon, megjelenik egy lista a keresés eredményével.
Ön egy kifogyott terméket szeretne megrendelni. Mit tehet ebben az esetben?
Ahhoz hogy több információt kapjon a készlettel kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségeink valamelyikén.
Szeretnék más információkat is kapni, amit a weblapon nem találok meg. Mit tehetek ebben az esetben?
Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségeink valamelyikén.
Mi a megrendelések feldolgozásának menete?
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09-14
óráig. A megrendelés feldolgozásaként
megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására,
amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül
feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon/e-mailben
visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános
teljesítési határidő, raktáron lévő termékeknél a visszaigazolástól számított 3
munkanapon belül, míg raktáron nem lévőnél megrendeléstől függő.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Hol tudom átvenni személyesen a megrendelt termékeket?
Telephelyünk címe, elérhetősége és nyitva tartása:
Central Heating Kft.
7477 Szenna, Árpád u. 14.
(20) 366 6900
rendeles@centralbolt.hu
Nyitva tartás: H-P 8-16:30
Mit tartalmaz a vételár?
Az oldalunkon nagybetűvel feltüntetett árak bruttó árak, az Áfá-t tartalmazzák, de a nettó árak is fel vannak tüntetve.
Átvettem a csomagot, de nem azt a terméket kaptam amit szerettem volna?
Ha véletlenül tévesen rendelt valamit, vagy mi hibáztunk és küldtünk mást, természetesen cseréljük Önnek.
Kérjük lépjen velünk kapcsolatba mihamarabb, hogy egyeztessünk a megoldási
lehetőségekről!