Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy személyre szabott felhasználói élményt nyújtson. Az OK gombra kattintva Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

Gyakran ismételt kérdések



Gyakran ismételt kérdések:


Hogyan tudok fizetni?


Postai csomagküldő szolgálaton keresztül utánvéttel vagy bankkártyával valamint banki előreutalással.


Milyen gyorsan kapom meg a rendelésem?


Ha a termék készleten van, abban az esetben kézbesítése körülbelül 1-5 munkanapot vehet igénybe.


Hogyan tudok elállni a vásárlástól?


A tőlünk rendelt termékeket a kézbesítést követő 14 napon belül eredeti, sértetlen állapotában visszavesszük. Ha szeretne elállni a vásárlástól küldjön egy e-mailt a rendelés pontos részleteivel a rendeles@centralbolt.hu -ra és mi tájékoztatunk a visszaküldés részleteiről. Ha eláll a vásárlástól, akkor a rendelés teljes összegét (a termékek árát és a szállítás költségét) legfeljebb 30 napon belül visszatérítjük, de a visszaküldés költségét Önnek kell fizetnie.


Mi a helyzet a garanciával?


A tőlünk rendelt termékekre 2 éves jótállást vállalunk, mely természetesen csak a rendeltetésszerű használat mellett keletkező hibákra vonatkozik. Ha ilyen jellegű problémája merül fel, akkor küldjön nekünk egy email-t a rendeles@centralbolt.hu címre, melyben leírja a vásárlás dátumát, a hiba jellegét és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot.


Hogyan kereshetek egy bizonyos terméket?


Ha szeretne egy bizonyos terméket keresni, kérjük, használja a kereső modult, a weblap fejlécében. Írja be a keresett információkat, és ha ezek léteznek a weblapon, megjelenik egy lista a keresés eredményével.


Ön egy kifogyott terméket szeretne megrendelni. Mit tehet ebben az esetben?


Ahhoz hogy több információt kapjon a készlettel kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségeink valamelyikén.


Szeretnék más információkat is kapni, amit a weblapon nem találok meg. Mit tehetek ebben az esetben?


Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségeink valamelyikén.


Mi a megrendelések feldolgozásának menete?


A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09-14 óráig.  A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon/e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, raktáron lévő termékeknél a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül, míg raktáron nem lévőnél megrendeléstől függő.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.


Hol tudom átvenni személyesen a megrendelt termékeket?


Telephelyünk címe, elérhetősége és nyitva tartása:

Central Heating Kft.

7477 Szenna, Árpád u. 14.

(20) 366 6900

rendeles@centralbolt.hu

Nyitva tartás: H-P 8-16:30


Mit tartalmaz a vételár?


Az oldalunkon nagybetűvel feltüntetett árak bruttó árak, az Áfá-t tartalmazzák, de a nettó árak is fel vannak tüntetve.


Átvettem a csomagot, de nem azt a terméket kaptam amit szerettem volna?


Ha véletlenül tévesen rendelt valamit, vagy mi hibáztunk és küldtünk mást, természetesen cseréljük Önnek. Kérjük lépjen velünk kapcsolatba mihamarabb, hogy egyeztessünk a megoldási lehetőségekről!